تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


داستان لوگوی خودروهای مشهور

    داستان ادبیات کلاسیک رومئو و ژولیت، این ایده را مطرح می‌کند که چه چیزی در یک «نام» نهفته است؟

    یک گل، هر اسمی که داشته باشد، بوی خوبی خواهد داد.

    ولی آیا می‌توان چنین تعبیری برای لوگوهای خودروها نیز به کار برد؟ البته این موضوع را باید قبول کرد که خودروهای پرفورمنس تا جای ممکن سطح عملکرد خود را بالا برده‌اند، تراک‌ها نیز تا جایی که می‌توانند بار حمل می‌کنند و شاسی‌بلندها نیز گنجایش سرنشین زیادی پیدا کرده‌اند و هیچ‌کدام از اینها ربطی به لوگوی آنها نداشته است.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : ,
    داستان لوگوی خودروهای مشهور

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز جمعه 6 مرداد 1396

تبلیغات

جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر